Am plătit, am plasat anunțul, însă acesta a fost blocat. De ce?
Faptul achitării nu constituie o garanție a publicării anunțului Dvs. pe site. Este posibil să fi încălcat alte reguli. De exemplu, ați plasat anunțul într-o rubrică necorespunzătoare, sau titlul anunțului include semne de punctuație sau numere de telefon care se repetă etc. Încercați să editați anunțul, apoi plasați-l în mod repetat.
Dacătot nu ați găsit răspuns la întrebarea Dvs. legată de plasareaanunțurilor pe Allbuy.md, puteți contacta serviciul nostru deasistență tehnică:
— pe pagina: allbuy.md/contact/;
— sau pe adresa de e-mail: info@allbuy.md;
— saula numărul de telefon: 022 727151.
Program de lucru: de la 9.00 până la 18.00.
Alte întrebări din acest compartiment
- Am adăugat anunțul și nu-l pot găsi pe site-ul
- Cum pot vedea mesajele primite?
- Cum să șterg un anunț publicat?
- Cum să prelungesc durata unui anunț?
- Cum pot edita un anunț?
- Nu am încălcat nicio regulă. De ce anunțul meu a fost blocat?
- De ce nu primesc banii înapoi pe cont, după ce îmi este blocat anunțul?
- Anunțul meu corespunde tuturor regulilor, însă oricum a fost blocat. De ce?
- Сum să adăugați anunțul?
- Cum se activează ridicare automată a anunțurilor?