Nu am încălcat nicio regulă. De ce anunțul meu a fost blocat?
Citițiîncă o dată regulile de plasare a anunțurilor pe Allbuy.md. Încazul în care nu ați găsit răspuns la întrebarea Dvs. șipresupuneți că anunțul a fost blocat din greșeală, contactațiserviciul de asistență tehnică Allbuy.md:
— pe pagina: allbuy.md/contact/;
— sau pe adresa de e-mail: info@allbuy.md;
— saula numărul de telefon: 022 727151 (de la 9:00 până la 18:00).
Alte întrebări din acest compartiment
- Am adăugat anunțul și nu-l pot găsi pe site-ul
- Cum pot vedea mesajele primite?
- Cum să șterg un anunț publicat?
- Cum să prelungesc durata unui anunț?
- Cum pot edita un anunț?
- Am plătit, am plasat anunțul, însă acesta a fost blocat. De ce?
- De ce nu primesc banii înapoi pe cont, după ce îmi este blocat anunțul?
- Anunțul meu corespunde tuturor regulilor, însă oricum a fost blocat. De ce?
- Сum să adăugați anunțul?
- Cum se activează ridicare automată a anunțurilor?