Ajutor în cadrul proiectului
Înregistrare și autorizare
- Cum să vă înregistrați pe site?
- Ce putem face,in cazul in care nu am primit scrisoare pe email?
- Ce putem face, in cazul in care nu am primit codul prin intermediul unui mesaj SMS la telefon?
- Vreau să includ în datele personale numărulmeu de telefon, însă apare un mesaj, precum că numărul dat a fost deja indicat de cineva. Ce să fac?
Reîncărcarea contului și servicii
Anunțuri și mesaje
- Сum să adăugați anunțul?
- Am adăugat anunțul și nu-l pot găsi pe site-ul
- Cum pot vedea mesajele primite?
- Cum să șterg un anunț publicat?
- Cum să prelungesc durata unui anunț?
- Cum pot edita un anunț?
- Nu am încălcat nicio regulă. De ce anunțul meu a fost blocat?
- Am plătit, am plasat anunțul, însă acesta a fost blocat. De ce?
- De ce nu primesc banii înapoi pe cont, după ce îmi este blocat anunțul?
- Anunțul meu corespunde tuturor regulilor, însă oricum a fost blocat. De ce?
- Cum se activează ridicare automată a anunțurilor?