Cum să găsești rapid cumpărători pentru produsele tale?

Pentrua vinde un produs, apelăm deseori la site-urile de anunțuri. Șiîntrucât de multe ori găsim o mulțime de anunțuri analogice peastfel de site-uri, fiecare dintre noi s-a întrebat, probabil, cumsă se evidențieze în toată această diversitate.



1. Titlul

Majoritatea utilizatorilor apelează la funcția de căutare. Iar această funcție identifică, întâi de toate, titlul, și doar mai apoi conținutul anunțului. Adică, în cazul în care plasați un anunț cu titlul „Продам Айфон 4” utilizatorul îl va găsi în lista de produse și s-ar putea să fie interesat de produsul Dvs. În schimb, cei care caută „iPhone” prin intermediul casetei de căutare, nu vor vedea niciodată anunțul Dvs. Pentru ca un anunț să fie afișat cât mai frecvent printre rezultatele căutării, încercați să indicați un titlu exhaustiv. Și dacă tot vorbim despre iPhone, un titlu reușit ar trebui să includă variantele scrise în limbile română și rusă. De exemplu: „Продам Айфон (iPhone 4S 16Gb) белый”. În acest caz anunțul va fi afișat și celor care au căutat o denumire în limba rusă, și celor care au indicat-o în română/engleză.

2. Încrederea cumpărătorului

În cazul cumpărăturilor pe Internet există un șir de probleme. De exemplu, unele produse sunt vândute doar după ce este efectuată plata. Pentru a demonstra cumpărătorului că produsele sunt disponibile, postați fotografii reale. Nu folosiți fotografii identice luate de pe Internet. Acestea sunt ușor de recunoscut. Nu vă fie lene și faceți câteva fotografii pentru fiecare produs. Văzând că produsul există cu adevărat și că nu va trebui să aștepte livrarea acestuia luni întregi, clientul vă va dărui încrederea lui. Iar acest lucru va crește, fără îndoială, șansele de a vine produsul rapid.

3. Descrierea


Ajungând la punctul cu descrierea produsului, s-ar putea să vă fie lene să faceți o descriere detaliată. Și anume aici ați putea face o mare greșeală. Luarea deciziei de a achiziționa un produs este un proces misterios, care poate fi condiționat de cei mai diverși factori.

Nu uitați, bineînțeles, nici de gramatică. Chiar și cel mai atrăgător produs, vândut la cel mai avantajos preț, ar putea crea suspiciune și incertitudine, dacă textul anunțului conține multe greșeli de gramatică și punctuație.

4. Prețul


Dacă prețul este unul înalt, nu așteptați reacții la anunțul Dvs., chiar dacă fotografiile și descrierea sunt potrivite. Dacă prețul este prea mic, acesta ar putea crea suspiciuni cu privire la calitatea produsului vândut.

5. Modalitatea de contact

Cea mai rapidă modalitate de contact este telefonul/ (viber, skype). Dacă veți indica mai multe posibilități de contact, puteți crește interesul pentru anunțul Dvs. Uneori cumpărătorul poate renunța la alegerea sa în ultimul moment. Și asta pentru că este problematic pentru el să ia legătura cu Dvs.

6. Promoțiile și ofertele speciale

Propuneți potențialului cumpărător un anumit bonus: — livrare gratuită; — al treilea produs cadou; — participare la o loterie, unde câștigătorul este ales în mod aleatoriu.

*Remarcă:cucât este mai semnificativ bonusul, cu atât va fi mai mare interesulclientului. Uneori cheltuielile mari îți aduc profit – trebuiedoar să riști.


Înapoi în blog Urmatorul post

Ati gasit o greseala?

Anuntati-ne pe noi !